Wg mnie:
1.Gorączka
2.Informator
3.Zakładnik
4.Miami Vice
Wiem, że za dużo to ich nie widziałam, ale wszystko jeszcze przede mną ;)
najdoskonalszym, najwybitniejszym i najbardziej dojrzałym filmem Mann jest raczej Informator
1. Zakładnik – 7/10
2. Łowca – 7/10
3. Gorączka – 7/10
4. Informator – 5/10
5. Ostatni Mohikanin – 5/10
6. Wrogowie publiczni – 4/10
dwie osoby ktore wpisaly sie jako pierwsze naprawde nie widzialy wiele jego filmow.. pierwsza sie przynajmniej przyznała...
1 gorączka, manhunter
2 twierdza
3 informator
4 złodziej, ostatni mohikanin
5 miami vice
6 wrogowie publiczni, zakładnik
nie ważne które mejsce. wszystkie na wysokim poziomie
Wg. mnie
1. Gorączka
2. Ostatni mohikanin
3. Zakładnik
4. Informator
5. Wrogowie publiczni
6. Ali
7. Miami Vice
Jak narazie widziałem tylko te pozycje Manna.
1 "OSTATNI MOHIKANIN" - za niespotykaną pasję opowiadania, zjawiskowe aktorstwo i ducha
2 "ZŁODZIEJ" - za brawurowego JAMESA CANNA
3 "ZAKŁADNIK" - szkoda, że jest cyfrówka
4 "INFORMATOR"
5 "GORĄCZKA" - bywa nudnawy, ale VAL KILMER - bomba!
6 "ALI" - przyzwoity
7 "MIAMI VICE" - nuda
8 "ŁOWCA" - potworna nuda, mimo sugestywnej gry Williama Petersena nie warto, no i ten żenujący Brian Cox.
I jeszcze komunikat do M.M.:
Precz z kamerą cyfrową!
1.Gorączka 9/10
2.Informator 8/10
3.Zakładnik 7/10
4.Ali 7/10
5.Ostatni Mohikanin 6/10
6.Wrogowie publiczni 5/10
7.Miami Vice 4/10
Moim ulubionym jest "Gorączka", ale to "Informator" jest chyba jego jak dotąd najambitniejszą produkcją. W drugiej kolejności "Ostatni Mohikanin" i "Zakładnik". Potem "Łowca", lepszy moim zdaniem od "Czerwonego smoka", choć bardziej kameralny. Bardzo podobali mi się "Wrogowie publiczni", przynajmniej w kinie wrażenia jak najbardziej pozytywne.
Nie widziałem "Alego", ani podobno najsłabszego "Miami Vice", więc jak na razie ma u mnie 100% skuteczności.
1. GORĄCZKA
2. INFORMATOR
3. OSTATNI MOHIKANIN
4. ZAKŁADNIK
5. MIAMI VICE
6. ALI
7. WROGOWIE PUBLICZNI = PORAŻKA ŻYCIOWA
1. Zakładnik - 9/10
2. Ali - 9/10
3. Gorączka - 9/10
4. Informator - 8/10
5. Wrogowie Publiczni - 8/10
6. Miami Vice - 7/10
Że niby "Heat" bywa nudnawy? Co Ty na srogim kacu go oglądałeś? Tam nie ma mowy o nudzie. Oby więcej tak "nudnych" filmów.
1. Heat
2. The Insider
3. Collateral
4. Public Enemies
5. Ali
6. Manhunter
7. The Last of the Mohicans
8. Miami Vice
1. Heat 9/10
2. Manhunter 7/10
3. Ali 7/10
4. Insider 6/10
5. Collateral 6/10
6. Public Enemies 6/10
7. Thief 5/10
8. Miami Vice 5/10
9. Last of the Mohicans 5/10
10. L.A. Takedown 3/10
1. Gorączka 8/10
2. Ostatni Mohikanin 8/10
3. Informator 8/10
4. Zakładnik 7/10
5. Łowca 7/10
6. Ali 6/10
7. Złodziej 5/10
8. Wrogowie publiczni 4/10
9. Miami Vice 3/10
10. Twierdza 3/10
1.Gorączka - 10/10
2.Łowca - 7/10
3.Zakładnik - 6/10
4.Ali - 6/10
5.Wrogowie publiczni - 5/10
W planach: Ostatni Mohikanin, Informator, Miami Vice
Gorączka
Łowca
Informator
Miami Vice
Ali
Złodziej
Wydarzyło się w Los Angeles
Zakładnik
Wrogowie publiczni
Twierdza
1. Gorączka 10+
2. Informator 9
3. Zakładnik 9
4. Ostatni Mohikanin 8
5. Ali 8
6. Złodziej 7+
7. Wrogowie publiczni 7
8. Łowca 7
9. Twierdza 5
Plus:
Wydarzyło się w Los Angeles 4
W planach: Miami Vice
1. Ostatni Mohikanin 9/10
2. Gorączka 9/10
3. Ali 9/10
4. Zakładnik 8/10
5. Informator 6/10
6. Wrogowie publiczni 5/10
7. Miami vice 3/10
1 Heat
2 Miami Vice
3 Ostatni Mohikanin
4 Colateral
5 Ali
6 Insider
7 Łowca
8 Wrogowie Publiczni
9 thiel
1.Heat - 7/10
2.Ali - 7/10
3.Last of the Mohicans - 7/10
4.Collateral - 6/10
5.Manhunter - 6/10
6.Miami Vice - 3/10
7.Public Enemies - 3/10
1.Gorączka 10
2. Ostatni Mohikanin 10
3. Informator 8
4. Wrogowie Publiczni 8
5. Miami Vice 8
6. Łowca 7
7. Zakładnik 7
Nie oglądałem : Ali , złodziej
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Gorączka 8,38 42
2 Informator 7,26 35
3 Ostatni Mohikanin 6,97 32
4 Zakładnik 6,76 34
5 Złodziej 7,00 5
6 Ali 6,70 20
7 Łowca 6,57 21
8 Wydarzyło się w Los Angeles 6,33 3
9 Wrogowie publiczni 5,59 34
10 Miami Vice 5,00 19
11 Twierdza 4,17 6
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Gorączka (1995) 8,30 61
2 Informator (1999) 7,32 50
3 Ostatni Mohikanin (1992) 7,00 48
4 Zakładnik (2004) 6,98 51
5 Złodziej (1981) 7,25 8
6 Ali (2001) 6,62 29
7 Łowca (1986) 6,55 33
8 Wydarzyło się w Los Angeles (1989) 6,00 5
9 Wrogowie publiczni (2009) 5,92 53
10 Miami Vice (2006) 5,12 33
11 Twierdza (1983) 3,73 11
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Gorączka (1995) 7,93 82
2 Informator (1999) 7,42 64
3 Złodziej (1981) 7,35 31
4 Zakładnik (2004) 6,90 63
5 Ostatni Mohikanin (1992) 6,82 61
6 Czerwony smok (1986) 6,75 44
7 Ali (2001) 6,62 34
8 Wrogowie publiczni (2009) 5,91 65
9 Haker (2015) 5,50 10
10 Miami Vice (2006) 5,45 47
11 Twierdza (1983) 4,43 14
Seriale:
Crime Story (1986) 7,70 10
Luck (2011) 6,78 9
Aktualizacja
1. GORĄCZKA 10/10
2. INFORMATOR 9/10
3. OSTATNI MOHIKANIN 9/10
4. ŁOWCA 9/10
5. ZAKŁADNIK 9/10
6. TWIERDZA 8/10
7. MIAMI VICE 8/10
8. ALI 7/10
9. WROGOWIE PUBLICZNI 5/10
1. Gorączka - 10/10
2. Informator - 8/10
3. Zakładnik - 8/10
4. Wrogowie publiczni - 7/10
5. Łowca - 7/10
6. Ali - 7/10
7. Złodziej - 6/10
8. Ostatni Mohikanin - 6/10
9. Wydarzyło się w Los Angeles - 6/10
10. Miami Vice - 4/10
11. Twierdza - 3/10
1. Gorączka - 10/10
2. Zakładnik - 9/10
3. Wrogowie publiczni - 8/10
4. Łowca - 8/10
5. Miami Vice - 8/10
6. Ostatni Mohikanin - 8/10
7. Informator - 7/10
8. Ali - 7/10
9. Twierdza - 3/10
1. Gorączka – 9
2. Informator – 8
3. Zakładnik – 8
4. Ostatni Mohikanin – 8
5. Łowca – 8
6. Złodziej – 8
7. Ali – 7
8. Miami Vice – 7
9. Wrogowie publiczni – 7
1. Zakładnik - 8/10
2. Informator - 8/10
3. Gorączka - 7/10
4. Miami Vice - 6/10
5. Ostatni Mohikanin - 5/10
1. Gorączka - 10/10
2. Zakładnik - 9+/10
3. Złodziej - 9+/10
4. Wrogowie publiczni - 8+/10
5. Łowca - 8/10
6. Miami Vice - 8/10
7. Ostatni Mohikanin - 8/10
8. Informator - 7/10
9. Ali - 7/10
10. Twierdza - 3/10
Jeden słaby film przez 30 lat kariery... Geniusz.
1."Gorączka" 9/10
2."Wrogowie publiczni" 7/10
3."Zakładnik" 6/10
4."Informator" 6/10
5."Miami Vice" 4/10
Update:
1."Gorączka" 9/10
2."Ostatni Mohikanin" 7/10
3."Złodziej" 7/10
4."Wrogowie Publiczni" 6/10
5."Łowca" 6/10
6."Zakładnik" 6/10
7."Informator" 6/10
8."Ali" 5/10
9."Twierdza" 4/10
10."Miami Vice" 4/10
Ocena reżysera: naciągane 7/10 ;)
1 - Informator - 9
2 - Gorączka - 8
3 - Łowca - 6
4 - Ostatni Mohikanin - 6
---------------------------------------
5 - Wrogowie publiczni - 3
6 - Zakładnik - 2
1 - Informator - 9
2 - Gorączka - 8
3 - Ali - 7
4 - Miami Vice - 6
5 - Łowca - 6
6 - Ostatni Mohikanin - 6
7 - Jericho Mile - 6
8 - Złodziej - 6
9 - Twierdza - 4
---------------------------------------
10 - Haker - 3
11 - Wrogowie publiczni - 3
12 - Zakładnik - 2
1. Zakładnik - 8/10
2. Informator - 8/10
3. Gorączka - 7/10
4. Miami Vice - 7/10
5. Łowca - 6/10
6. Złodziej - 5/10
7. Ostatni Mohikanin - 4/10
8. Wrogowie publiczni - 3/10
U mnie to tak wygląda :
1. Gorączka 10/10 ( Najlepsza sensacja jaką widziałem )
2. Zakładnik 9/10
3. Informator 9/10
4. Ostatni Mohikanin 8/10
5. Ali 7/10
6. Wrogowie Publiczni 6/10
7. Miami Vice 6/10
Gorączka 9/10
Złodziej 8/10
Ali 8/10
Informator 8/10
Miami Vice 7/10
Czerwony smok 7/10
Zakładnik 7/10
Wrogowie publiczni 6/10
Ostatni Mohikanin 6/10
Twierdza 2/10