Podajcie własne listy jego najlepszych filmów. Według mnie:
1. Czas Apokalipsy
2. Ojciec Chrzestny
3. Rozmowa
4. Rumble Fish
5. Ojciec Chrzestny II
6. Dracula
7. Peggy Sue wyszła za mąż
8. Cotton Club
9. Ojciec Chrzestny III
10.Zaklinacz deszczu
1. Czas apokalipsy - 10/10
2. Ojciec chrzestny 2 - 10/10
3. Ojciec chrzestny - 10/10
4. Rumble Fish - 8/10
5. Rozmowa - 8/10
6. Zaklinacz deszczu - 7/10
7. Ojciec chrzestny 3 - 7/10
8. Młodość stulatka - 6/10
9. Wyrzutki - 6/10
Więcej nie oglądałem
Francis Ford Coppola 10/10
zdecydowanie najlepszy film Coppoli to Ojciec Chrzestny, świetne także są: Czas apokalipsy, Ojciec Chrzestny 2 ,Dracula i Zaklinacz Deszczu
1. Czas Apokalipsy (10/10)
2. Ojciec chrzestny (10/10)
3. Rumble Fish (9/10)
4. Ojciec chrzestny II (9/10)
5. Peggy Sue wyszła za mąż (7/10)
6. Ojciec chrzestny III (7/10)
7. Obłęd (7/10)
8. Wyrzutki (6/10)
9. Drakula (6/10)
10.Rozmowa (5/10)
1. Ojciec Chrzestny 2 - 8+*/10
2. Czas Apokalipsy - 8/10
3. Dracula - 7/10
4. Cotton Club - 6/10
5. Peggy Sue wyszła za mąż - 6/10
6. Ojciec Chrzestny - 5/10
7. Wyrzutki - 5/10
8. Rumble Fish - 5/10
9. Ojciec Chrzestny 3 - 2/10
*"+" znaczy, że Ulubiony.
Aktualizacja:
1. Ojciec Chrzestny 2 - 8+/10
2. Czas Apokalipsy - 8/10
3. Rozmowa - 7/10
4. Dracula - 7/10
5. Cotton Club - 6/10
6. Peggy Sue wyszła za mąż - 6/10
7. Ojciec Chrzestny - 5/10
8. Wyrzutki - 5/10
9. Rumble Fish - 5/10
10.Ojciec Chrzestny 3 - 2/10
Coppola zaliczony.
Pierwsze słyszę o tym filmie.:)
"zaliczony" znaczy, że zaliczyłem wszystko, co mnie interesowało z jego filmografii. Jako ogół nie przypadły mi do gustu w takim stopniu, bym kolegę zaliczał dalej, więc sobie odpyszczam.
1. Czas apokalipsy
2. Ojciec Chrzestny
3. Peggy Sue wyszła za mąż
4. Dracula
5. Młodość stulatka
"Pięć (nie)czystych zagrań" z Francisem Fordem Coppolą znajdziecie pod adresem: http://gibber-twice.net/?p=446
1.Ojciec chrzestny II 10/10
2.Ojciec chrzestny 10/10
3.Czas Apokalipsy 9/10
4.Rozmowa 8/10
5.Wyrzutki 7/10
6.Rumble Fish 7/10
7.Ojciec chrzestny III 7/10
8.Drakula 7/10
9.Zaklinacz deszczu 6/10
10.Peggy Sue wyszła za mąż 5/10
11.Tucker - konstruktor marzeń 5/10
12.Jack 5/10
Wymienię Top7, bo jak narazie tyle widziałem.
1.Ojciec Chrzestny 10/10
2.Ojciec Chrzestny II 10/10
3.Ojciec Chrzestny III 10/10
4.Czas Apokalipsy 9/10
5.Rozmowa
6.Cotton Club
7.Peggy Sue wyszła za mąż
Obejrzałbym wszystkie jego filmy, bo dla mnie Coppola jest numerem 1, ale nie ciekawią mnie takie fabuły.
1. Rozmowa (10/10)
2. Ojciec Chrzestny (9/10)
3. Ojciec Chrzestny II (7/10)
4. Ojciec Chrzestny III (7/10)
1 Czas Apokalipsy 11/10
2 Rumble Fish 9/10
3 Rozmowa 9/10
4 Ojciec Chrzestny 2 9/10
5 Ojciec Chrzestny 7/10
6 Dracula 5/10
Tyle od niego chciałem.
1. Ojciec Chrzestny - 10/10
2. Czas Apokalipsy - 9/10
3. Ojciec Chrzestny II - 8/10
4. Ojciec Chrzestny III - 8/10
5. Drakula - 7/10
6. Zaklinacz Deszczu - 7/10
7. Młodość Stulatka - 5/10
1. Ojciec chrzestny 10/10
2. Ojciec chrzestny II 10/10
3. Czas Apokalipsy 10/10
4. Dracula 10/10
5. Rozmowa 9/10
6. Rumble Fish 8/10
7. Ojciec chrzestny III 8/10
8. Zaklinacz deszczu 6/10
9. Tucker - konstruktor marzeń 5/10
10. Kamienne ogrody 4/10
11. Wyrzutki 3/10
12. Cotton Club 3/10
1.Ojciec Chrzestny III
2.Ojciec Chrzestny II
3.Ojciec Chrzestny
4.Czas Apokalipsy
5.Cotton Club
6.Zaklinacz deszczu
7.Peggy Sue wyszła za mąż
8.Rozmowa
9.Rumble Fish
10.Drakula
1. Czas Apokalipsy - 10/10
2. Ojciec chrzestny - 10/10
3. Ojciec chrzestny 2 - 10/10
4. Rozmowa - 9/10
5. Dracula - 9/10
6. Ojciec chrzestny 3 - 8/10
1. Czas Apokalipsy: Powrót – 10/10
2. Ojciec chrzestny 2 – 10/10
3. Ojciec chrzestny – 10/10
4. Rozmowa – 9/10
5. Ojciec chrzestny 3 – 7/10
6. Młodość stulatka – 6/10
7. Cotton Club – 5/10
8. Nowojorskie opowieści – 4/10
1. Ojciec chrzestny
2. Ojciec chrzestny II
3. Drakula
4. Czas apokalipsy
5. Ojciec chrzestny III
6. Peggy Sue wyszła za mąż
1. Czas apokalipsy - 9/10
2. Ojciec chrzestny II - 8/10
3. Drakula - 7/10
4. Ojciec chrzestny - 5/10
5. Młodość stulatka - 3/10
6. Tetro - 1/10
7. Ojciec chrzestny III - 1/10
Kopola - 5/10
Aktualizacja
1. Czas apokalipsy - 9/10
2. Ojciec chrzestny 2 - 8/10
3. Rozmowa - 8/10
4. Drakula- 7/10
5. Rumble Fish - 4/10
6. Ojciec chrzestny - 3/10
7. Młodość stulatka - 3/10
8. Tetro - 1/10
9. Cotton Club - 1/10
10.Ojciec chrzestny III - 1/10
Kopola - 3/10
Aktualizacja:
1. Czas Apokalipsy 10/10
2. Ojciec chrzestny 9/10
3. Drakula 9/10
4. Ojciec chrzestny II 8/10
5. Peggy Sue wyszła za mąż 8/10
6. Ojciec chrzestny III 7/10
7. Rozmowa 6/10
8. Tucker - konstruktor marzeń 6/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Czas Apokalipsy 9,15 46
2 Ojciec chrzestny II 8,98 46
3 Ojciec chrzestny 8,94 50
4 Rozmowa 7,74 27
5 Rumble Fish 7,33 27
6 Drakula 7,11 37
7 Ojciec chrzestny III 6,54 37
8 Zaklinacz deszczu 6,43 7
9 Kamienne ogrody 6,33 3
10 Cotton Club 6,12 17
11 Tucker - konstruktor marzeń 6,00 4
12 Jack 5,71 7
13 Wyrzutki 5,70 10
14 Peggy Sue wyszła za mąż 5,53 15
15 Tetro 5,13 8
16 Młodość stulatka 5,00 8
Ponadto:
Nowojorskie opowieści 5,14 7
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Czas Apokalipsy (1979) 9,16 68
2 Ojciec chrzestny (1972) 9,05 73
3 Ojciec chrzestny II (1974) 9,03 69
4 Rozmowa (1974) 7,77 52
5 Rumble Fish (1983) 7,36 36
6 Drakula (1992) 7,24 59
7 Zaklinacz deszczu (1997) 6,78 18
8 Ojciec chrzestny III (1990) 6,55 55
9 Tetro (2009) 6,00 19
10 Tucker - konstruktor marzeń (1988) 5,80 5
11 Cotton Club (1984) 5,79 29
12 Peggy Sue wyszła za mąż (1986) 5,77 22
13 Wyrzutki (1983) 5,58 12
14 Jack (1996) 5,12 17
15 Młodość stulatka (2007) 4,92 13
Ponadto:
Nowojorskie opowieści (1989) 5,21 14
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Czas Apokalipsy (1979) 9,14 133
2. Ojciec chrzestny (1972) 9,08 138
3. Ojciec chrzestny II (1974) 8,94 132
4. Rozmowa (1974) 7,80 107
5. Rumble Fish (1983) 7,17 69
6. Dracula (1992) 7,11 115
7. Ojciec chrzestny III (1990) 6,73 112
8. Ludzie z deszczu (1969) 7,18 11
9. Peggy Sue wyszła za mąż (1986) 6,33 60
10. Zaklinacz deszczu (1997) 6,21 39
11. Cotton Club (1984) 6,11 62
12. Jesteś już mężczyzną (1966) 6,10 10
13. Kamienne ogrody (1987) 6,10 10
14. Wyrzutki (1983) 6,00 36
15. Tetro (2009) 5,98 51
16. Ten od serca (1982) 5,45 11
17. Tucker - konstruktor marzeń (1988) 5,55 22
18. Obłęd (1963) 5,00 11
19. Młodość stulatka (2007) 4,52 25
20. Twixt (2011) 4,36 22
21. Jack (1996) 4,45 38
Krótkometrażowe:
1. Kapitan Eo (1986) 4,31 13
We współpracy (reżyser segmentu):
1. Nowojorskie opowieści (1989) 5,44 32
2. Strach (1963) 4,46 13
Niewymieniony w czołówce
1. Supernova (2000) 3,88 16
1.Apocalypse Now - 9/10
2.Godfather: Part II - 8/10
3.Rumble Fish - 7/10
4.Conversation - 6/10
5.Rainmaker - 6/10
6.Godfather - 6/10
7. Dracula - 5/10
8.Peggy Sue Got Married - 5/10
9.Youth Without Youth - 4/10
10.Godfather: Part III - 3/10
1.Ojciec chrzestny 7/10
2.Ojciec chrzestny II 5/10
3.Drakula 4/10
4.Ojciec chrzestny III 3/10
1.Czas apokalipsy 8/10
2.Ojciec chrzestny 7/10
3.Ojciec chrzestny II 6/10
4.Drakula 4/10
5.Ojciec chrzestny III 3/10
1. Czas Apokalipsy 10/10
2. Ojciec chrzestny II 10/10
3. Ojciec chrzestny 10/10
4. Kamienne ogrody 7/10
5. Rumble Fish 7/10
6. Ludzie z deszczu 7/10
7. Ojciec chrzestny III 7/10
8. Drakula 7/10
9. Cotton Club 5/10
10. Peggy Sue wyszła za mąż 5/10
11. Jack 5/10
12. Jesteś już mężczyzną 4/10
+
segment "Życie bez Zoe" z "Nowojorskich opowieści" 3/10
short "Kapitan Eo" 2/10
Plany: Rozmowa, Zaklinacz deszczu, Tetro (te trzy kurzą się na półce), Wyrzutki , Młodość stulatka
1.Ojciec Chrzestny
2.Ojciec Chrzestny ||
3.Czas Apokalipsy
4.Ojciec Chrzestny |||
5.Rozmowa
6.Drakula
Reszta jego filmow nie warta uwagi...
1. Ojciec Chrzestny I 10/10 ♥
2. Ojciec Chrzestny II 9/10 ♥
3. Ojciec Chrzestny III 9/10 ♥
4. Dracula 8/10
5. Czas apokalipsy - powrót 6/10
Chciałbym zobaczyć pierwotną wersję "Czasu apokalipsy". Pewnie będzie dużo lepsza od "powrotu".
1."Ojciec Chrzestny" 10/10
2."Czas Apokalipsy" 9/10
3."Ojciec Chrzestny 2" 9/10
4."Rozmowa" 8/10
5."Ojciec Chrzestny 3" 8/10
6."Rumble Fish" 7/10
7."Cotton Club" 7/10
8."Dracula" 7/10
9."Peggy Sue wyszła za mąż" 6/10
10."Tetro" 5/10
1. Czas Apokalipsy: Powrót – 10/10
2. Ojciec chrzestny – 10/10
3. Ojciec chrzestny II – 9/10
4. Rozmowa – 8/10
5. Rumble Fish – 7/10
6. Młodość stulatka – 6/10
7. Drakula – 6/10
8. Tetro – 5/10
9. Cotton Club – 5/10
10. Twixt – 4/10
11. Ojciec chrzestny III – 3/10
MISTRZ
1 - Czas Apokalipsy - 10
2 - Dracula - 9
3 - Ojciec Chrzestny II - 9
4 - Rozmowa - 9
5 - Ojciec Chrzestny - 9
6 - Ludzie z deszczu - 8
7 - Jesteś już mężczyzną - 8
8 - Peggy Sue wyszła za mąż - 7
9 - Rumble Fish - 7
10 - Kamienne ogrody - 6
11 - Ojciec Chrzestny III - 6
12 - Wyrzutki - 6
13 - Cotton Club - 6
14 - Tetro - 6
15 - Ten od serca - 5
16 - Tęcza Finiana - 5
17 - Dementia 13 - 4
18 - Strach - 3
update
1 - Czas Apokalipsy - 10
2 - Dracula - 9
3 - Ojciec Chrzestny II - 9
4 - Rozmowa - 9
5 - Ojciec Chrzestny - 9
6 - Ludzie z deszczu - 8
7 - Zaklinacz deszczu - 8
8 - Jesteś już mężczyzną - 8
9 - Peggy Sue wyszła za mąż - 7
10 - Rumble Fish - 7
11 - Kamienne ogrody - 6
12 - Ojciec Chrzestny III - 6
13 - Wyrzutki - 6
14 - Tucker - konstruktor marzen - 6
15 - Cotton Club - 6
16 - Tetro - 6
17 - Ten od serca - 5
18 - Tęcza Finiana - 5
19 - Mlodosc stulatka - 5
20 - Jack - 5
21 - Twixt - 4
22 - Dementia 13 - 4
+
Kapitan Eo - 6
Nowojorskie opowiesci - 5
Aktualizacja po 5 latach:
1. Czas Apokalipsy
2. Ojciec Chrzestny II
3. Ojciec Chrzestny
4. Rozmowa
5. Rumble Fish
6. Drakula
7. Peggy Sue wyszła za mąż
8. Zaklinacz deszczu
9. Wyrzutki
10.Tetro
Na razie tyle :
1 Ojciec chrzestny 10/10
2 Ojciec chrzestny II 10/10
3 Czas apokalipsy 10/10
4 Rozmowa 7/10
5 Drakula 5/10
W planach Ojciec chrzestny III
Podam TOP 5 bo nie oglądałem aż tylu filmów.
1. Ojciec Chrzestny - 10/10
2. Czas Apokalipsy - 10/10
3. Ojciec Chrzestny II - 10/10
4. Dracula - 8/10
5. Ojciec Chrzestny III - 7/10
w przypadku trzech pierwszych miejsc kolejność przypadkowa.
1. OJCIEC CHRZESTNY II 10
2. CZAS APOKALIPSY 10
3. OJCIEC CHRZESTNY 10
4. ROZMOWA 9
5. DRAKULA 9
6. OJCIEC CHRZESTNY III 9
7. RUMBLE FISH 8
8. ZAKLINACZ DESZCZU 6
9. WYRZUTKI 6
10. JACK 6
11. PEGGY SUE WYSZŁA ZA MĄŻ 5
12. COTTON CLUB 5
13. TUCKER - KONSTRUKTOR MARZEŃ 5
14. KAMIENNE OGRODY 4
15. SUPERNOVA 4
16. MŁODOŚĆ STULATKA 3
17. TETRO 3
18. KAPITAN EO 3
19. TWIXT 1