Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Fresh - 8 2 - Tytani - 6 3 - Protektor - 5 4 - Dziewczyny z wyższych sfer - 5 5 - Jubilerka - 5 6 - Death in Love - 3